Υλικό για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

e-me

pinakas_anakoinvsevn.jpg

.jpeg

 
111.jpg
 

Laboratory of Special Vocational Education of Agios Dimitrios

final.jpg

EWWR23-Eeeek & 1st Gymnasium of Agios Dimitrios "When Trash becomes Art"

appy.png

Πρόγραμμα κολύμβησης

swimming 2

Ενημέρωση Εκπαιδευτικών

ΟΛΜΕ,   ΕΛΜΕ Ν. ΑΘΗΝΑΣ
ΣΕΕΠΕΑΑ,   ΠΟΣΕΕΠΕΑ,  ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

94491801 105354947824085 4510004630494642176 n

Σχολικά Προγράμματα 2020-2021

    

a.jpg  easy_cook.jpg

168907299_451744279426995_4319178746079446406_n.jpg

European School Radio

  

Εικονική Επιχείρηση

EDUcatering LOGO-SMALL 3s logo  froutoekplikseis logo  

  logo-702x459.jpg  ela_snack.jpg

HUNGRY_MINDS_LOGO.jpg

comenius logo

one-team-logo

 Εκδήλωση 3η Δεκεμβρίου 2020, Παγκόσμια Ημέρα ΑμεΑ

«Γέφυρες Υποστήριξης ανάμεσα στους γονείς»

 
Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η διαδικτυακή εκδήλωση για τους γονείς του σχολείου μας με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Ατόμων με Αναπηρία σε κλίμα συνεργασίας  και αλληλοβοήθειας μεταξύ γονέων με την υποστήριξη της κοινωνικής υπηρεσίας. 

Κατά το χαιρετισμό του, ο διευθυντής του ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου κ. Ρημπάπης καλωσόρισε τους γονείς, τόνισε τη σημαντικότητα της ημέρας για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία, ως ημέρα διεκδίκησης για την εκπαίδευση, την υγεία και την εργασία καθώς και ότι  εκπαιδευτικοί και  γονείς πρέπει να είμαστε συνοδοιπόροι θέτοντας κοινούς στόχους. Το ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου επί χρόνια προσπαθεί στο τομέα της σύνδεσης της εκπαίδευσης με την απασχόληση και τις προοπτικές για τους τελειόφοιτους και απόφοιτους. 

Από την κοινωνική υπηρεσία μίλησαν η κα. Μπουλμέτη, η οποία ενημέρωσε τους γονείς για τις μορφές απασχόλησης για τα άτομα με αναπηρία, τη διεθνή εμπειρία της μετάβασης από την προστατευόμενη στην υποστηριζόμενη εργασία, το ρόλο της οικογένειας, την ελληνική πραγματικότητα,  τις προοπτικές μέσα από την ΚΟΙΝΣΕΠ Ένταξης,  προτάσεις που μπορούν να εφαρμοστούν σε επίπεδο εκπαιδευτικής πολιτικής και υποστηρικτικών υπηρεσιών. Η κα. Φουράκη μίλησε για τα προγράμματα και τις δράσεις που έχουμε αναλάβει ως σχολείο στο θέμα της διασύνδεσης μεταξύ δομών για την ένταξη των αποφοίτων μαθητών καθώς και για την επαγγελματική αποκατάσταση για απόφοιτους μαθητές μας σε προκηρύξεις δημοσίου που έχουν στεφθεί με επιτυχία από την κοινωνική υπηρεσία. Επίσης παρουσιάστηκε η συνολική εργασία του προσωπικού σε θέματα ενημέρωσης, πρακτικής άσκησης τελειόφοιτων και υποστήριξης των γονέων.

Οι γονείς των απόφοιτων μαθητών μας κα. Ευαγγέλλου, κ. Σιδέρης, κα. Σαράφογλου και κα. Αρβανίτη μίλησαν ο καθένας για τη δική του εμπειρία, τα εμπόδια που αντιμετώπισαν και την προσπάθεια που καταβάλλουν οι ίδιοι ως γονείς, προκειμένου να υπάρχουν προοπτικές κοινωνικής και επαγγελματικής ένταξης.  Είναι αξιοσημείωτο ότι παρόλες τις διαφοροποιήσεις  ανάμεσα στα παιδιά τους και σε αυτό που έχουν επιλέξει μετά το ΕΕΕΕΚ, συμφώνησαν ότι τίποτα δεν είναι εύκολο,  χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από τους ίδιους τους γονείς σε ζητήματα κοινωνικοποίησης, απασχόλησης, εύρεσης κατάλληλης δομής μετά το σχολείο ιδιαίτερα για απόφοιτους μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας καθώς και άνοιγμα θέσεων από εργοδότες. 

 Η εμπειρία τους μέσα από τις ΚΟΙΝΣΕΠ ένταξης φαίνεται να είναι μια δυναμική διέξοδος, ωστόσο δεν παύει να είναι μια επιχείρηση με έξοδα η οποία καλείται να έχει σταθερή ροή εσόδων και να επιβιώσει ανάμεσα σε άλλες ανταγωνιστικές επιχειρηματικές δραστηριότητες και να εξασφαλίσει θέσεις εργασίας για άτομα με αναπηρία που είναι και το ζητούμενο. Όταν οι νέοι με αναπηρία δεν έχουν δυνατότητα εκπροσώπησης χρειάζεται οι γονείς να εμπνέονται από αυτό που κάνουν γιατί εύκολα μπορούν να κουραστούν και να παρατήσουν το εγχείρημα. Επίσης η πρότασή τους είναι ότι χρειάζεται να ενδυναμωθούν οι ΚΟΙΝΣΕΠ ως προς τη χρηματοδότησή τους και τη δυνατότητα  προβολή τους στην κοινωνία από το κράτος. 

Από το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων ο κ. Τσακέτας τοποθετήθηκε στην αναγκαιότητα δομών εκπαίδευσης, εργασίας και στεγών φιλοξενίας γιατί οι γονείς είναι επιβαρυμμένοι και ανησυχούν τι θα κάνουν τα παιδιά τους, θα πρέπει οι γονείς οργανωμένα να παλέψουν και να προωθήσουν τα αιτήματά τους. Η αλληλεγγύη μεταξύ των γονέων είναι σημαντικός παράγοντας υποστήριξης. 

Η κα. Μανούκα, σύμβουλος επαγγελματικού προσανατολισμού του σχολείου μας  συμμετείχε στη συνάντηση και έδωσε πληροφορίες για τις υπηρεσίες του σχολικού επαγγελματικού προσανατολισμού εντός του ΕΕΕΕΚ και τη σύνδεση με άλλες εκπαιδευτικές προοπτικές και δυνατότητες ως προς την απασχόληση.

 Ο κ. Αλαμάνος πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων τοποθετήθηκε για τους αποφοίτους χαμηλής λειτουργικότητας, και την έλλειψη πλαισίων για τους αποφοίτους και τόνισε ότι  γίνονται μικρά βήματα αλλά τουλάχιστον γίνονται.

Από τις τοποθετήσεις και τη συζήτηση προέκυψαν προτάσεις για τη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση των αποφοίτων μαθητών των ΕΕΕΕΚ, πολλές από αυτές έχουν προωθηθεί στο υπουργείο και από τον πρώην διευθυντή του ΕΕΕΕΚ κ. Κονταράκη. Επίσης επισημάνθηκε η αναγκαιότητα να υπάρχουν ημερήσια προγράμματα εκπαιδευτικά, ψυχαγωγικά και απασχόλησης, να συνεχίζονται οι εγκρίσεις θεραπειών για τους νέους μετά τα 21 τους χρόνια, να υπάρχουν δομές φροντίδας και στέγες διαβίωσης και πλαίσια υποστηριζόμενης  απασχόλησης.    

Επιπροσθέτως η αγωνία των γονέων αφορά στην εποπτεία της πολιτείας για τα ενήλικα άτομα με αναπηρία και η πρόταση είναι ότι θα έπρεπε να υπάρχει δυνατότητα ενδιαφέροντος και επίβλεψης  για την ποιότητα της ζωής τους μέσα από κοινωνικές ή άλλες κρατικές υπηρεσίες για να μη δούμε άτομα να εγκαταλείπονται. 

Ο διευθυντής έκλεισε τη συνάντηση με το κάλεσμα της τοπικής κοινωνίας και της σύνδεσης με το σχολείο αλλά μετά απ΄ αυτό, ως στόχο  για την  ενδυνάμωση των ατόμων με αναπηρία και των οικογενειών τους. 

Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για τη συμμετοχή τους και τη αγαστή συνεργασία