Υλικό για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

e-me

pinakas_anakoinvsevn.jpg

.jpeg

 
111.jpg
 

Laboratory of Special Vocational Education of Agios Dimitrios

final.jpg

EWWR23-Eeeek & 1st Gymnasium of Agios Dimitrios "When Trash becomes Art"

appy.png

Πρόγραμμα κολύμβησης

swimming 2

Ενημέρωση Εκπαιδευτικών

ΟΛΜΕ,   ΕΛΜΕ Ν. ΑΘΗΝΑΣ
ΣΕΕΠΕΑΑ,   ΠΟΣΕΕΠΕΑ,  ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

94491801 105354947824085 4510004630494642176 n

Σχολικά Προγράμματα 2020-2021

    

a.jpg  easy_cook.jpg

168907299_451744279426995_4319178746079446406_n.jpg

European School Radio

  

Εικονική Επιχείρηση

EDUcatering LOGO-SMALL 3s logo  froutoekplikseis logo  

  logo-702x459.jpg  ela_snack.jpg

HUNGRY_MINDS_LOGO.jpg

comenius logo

one-team-logo

Μαγειρική

Την Τρίτη 5/3/19 μας επισκέφθηκαν στο σχολείο οι σπουδαστές από το ΕΕΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.
Μαγείρεψαν για μας συνταγές από Πορτογαλία (Tigelada) και Ιρλανδία(Cottage Pie) στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus Plus "Easy Cooking". Η ομάδα Easy Cooking απαρτίζεται από το ΕΕΑ "ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ" την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών (Ε.ΨΥ.ΜΕ.), το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Οργάνωση Γη - Organization Earth, Orchardville and Fundació Ramon Noguera. Στόχος τους είναι η συγκέντρωση συνταγών για γεύματα που είναι απλά και εύκολα στη προετοιμασία, από διάφορες χώρες της Ευρώπης που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Τα γεύματα έχει επιμεληθεί επιστημονικά-διατροφικά το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Εμείς από την πλευρά μας ανταποδώσαμε κι ευχαριστήσαμε τους επισκέπτες μας με ένα αποκριάτικο "παγώνι" αλλαντικών.

PROJECT  «Σχολικό Καφέ»
 
Για πέμπτη συνεχή χρονιά λειτουργεί στο σχολείο μας, στο 3ο όροφο η σχολική μας «καφετέρια». Όλα ξεκίνησαν με την ευγενική δωρεά μιας επαγγελματικής μηχανής “espresso” από την εταιρία Ν. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ και με την πρωτοβουλία του κ. Γιάννη Νάκα που τον ευχαριστούμε για την υποστήριξη την  ιδιαίτερη αγάπη και ευαισθησία που δείχνει για τον χώρο μας.
Στο σχολικό καφέ εκπαιδεύονται και εξασκούνται οι μαθητές του εργαστηρίου Μαγειρικής με τους παρακάτω εκπαιδευτικούς στόχους:
 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:
1. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: Με τη βοήθεια ειδικού εντύπου με φωτογραφίες, τα παιδιά μαθαίνουν να παίρνουν παραγγελίες από τους πελάτες χρησιμοποιώντας το ανάλογο λεξιλόγιο και να τις καταγράφουν στο μπλοκ παραγγελιών. 
2. ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: Με τη βοήθεια οπτικοποιημένων οδηγιών (φωτογράφηση συνταγής βήμα-βήμα), τα παιδιά μαθαίνουν να φτιάχνουν όλη την γκάμα καφέδων, ροφημάτων, αφεψημάτων, χυμών.
3. ΣΕΡΒΙΡΙΣΜΑ- ΣΥΝΕΠΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: τα παιδιά μαθαίνουν να παραδίδουν την παραγγελία στο σωστό πρόσωπο, με τον σωστό τρόπο σερβιρίσματος με το δίσκο, χρησιμοποιώντας το ανάλογο λεξιλόγιο.
4. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ: τα παιδιά μαθαίνουν να διαχειρίζονται τα χρήματα, να δίνουν ρέστα, να χρησιμοποιούν το κομπιουτεράκι.
5. ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ-ΚΕΡΔΟΣ-ΖΗΜΙΑ Μαθαίνουν ότι κάθε προϊόν έχει τη δική του αξία, πρόκειται για ένα μαγαζί, μια επιχείρηση με έσοδα – έξοδα. 
6. ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ - ΚΩΔΙΚΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ: τα παιδιά μαθαίνουν να συνεννοούνται με τους πελάτες με ακρίβεια, να είναι εξυπηρετικοί, χαμογελαστοί, ευγενικοί.
7. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ – ΥΓΙΕΙΝΗ ΧΩΡΟΥ: τα παιδιά μαθαίνουν να καθαρίζουν το χώρο, τους πάγκους εργασίας, τα τραπεζάκια της καφετέριας μέσα κι έξω από το εργαστήριο, τις καφετιέρες, το ψυγείο και κάθε σκεύος που χρησιμοποιείται καθημερινά.
8. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ – ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ :τα παιδιά μαθαίνουν  να τηρούν κανόνες προσωπικής υγιεινής και ενδυμασίας.

Το εργαστήριο μαγειρικής ετοίμασε και φέτος με πολύ μεράκι:

Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, καρυδόπιτες, χριστουγεννιάτικα πολύχρωμα μπισκοτάκια, λικέρ, χριστουγεννιάτικα ποτά, σοκολατωμένες πορτοκαλόφετες, χριστουγεννιατικες συνθέσεις με πήλινα πιάτα από το εργαστήριο κεραμικής, βασιλόπιτες, ταρανδάκια: πρόταση σετ για τσάι, με ζαχαρωμένες πορτοκαλόφετες και μπισκοτάκια.

 

Χριστουγεννιάτικες food Art δημιουργίες

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ
Πρόγραμμα «fOOD ARΤ» παιχνίδι-δημιουργία- έμπνευση
εκπαιδευτικοί στόχοι του  προγράμματος
Εξασκούνται και καλλιεργούνται:

  1. Λεπτή κινητικότητα
  2. Κατασκευαστική ικανότητα
  3. Απτική διάκριση–ιδιοδεκτική διάκριση
  4. Αμφίπλευρος συντονισμός
  5. Κινητικός σχεδιασμός

Τα παιδιά εκπαιδεύονται στο :

  •  Να χρησιμοποιούν μαχαίρι, αποφλοιωτή και κάθε είδους εργαλείο της κουζίνας, προκειμένου να δώσουν σχήματα και μορφή στα τρόφιμα.
  •  Μαθαίνουν τα φρούτα και λαχανικά, δοκιμάζουν νέες γεύσεις και διδάσκονται διατροφικές έννοιες.
  •  Μαθαίνουν για τα σχήματα και τα χρώματα.
  •  Εξασκούν τη φαντασία και το αισθητικό κριτήριο συνδυάζοντας χρώματα και γεύσεις.
  •  Εκπαιδεύονται στην διακόσμηση και αισθητικό εμπλουτισμό ενός μπουφέ.