Υλικό για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

e-me

pinakas_anakoinvsevn.jpg

.jpeg

 
111.jpg
 

Laboratory of Special Vocational Education of Agios Dimitrios

final.jpg

EWWR23-Eeeek & 1st Gymnasium of Agios Dimitrios "When Trash becomes Art"

appy.png

Πρόγραμμα κολύμβησης

swimming 2

Ενημέρωση Εκπαιδευτικών

ΟΛΜΕ,   ΕΛΜΕ Ν. ΑΘΗΝΑΣ
ΣΕΕΠΕΑΑ,   ΠΟΣΕΕΠΕΑ,  ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

94491801 105354947824085 4510004630494642176 n

Σχολικά Προγράμματα 2020-2021

    

a.jpg  easy_cook.jpg

168907299_451744279426995_4319178746079446406_n.jpg

European School Radio

  

Εικονική Επιχείρηση

EDUcatering LOGO-SMALL 3s logo  froutoekplikseis logo  

  logo-702x459.jpg  ela_snack.jpg

HUNGRY_MINDS_LOGO.jpg

comenius logo

one-team-logo

Εκδρομές

 
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στο εργαστήριο Κεραμικής Τέχνης του Β. Γκούμα.
 
Την Τετάρτη στις 12/12/18, επισκεφθήκαμε με το σχολείο μας, το εργαστήρι κεραμικής τέχνης του κ.Γκούμα στην Ακαδημία Πλάτωνος.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν τον κεραμεικό τροχό, τον κεραμεικό κλίβανο, το ζυμωτήριο του πηλού, τον αργαλειό καθώς επίσης και  μουσειακά αντίγραφα αγγείων και παιχνιδιών, αγγεία όλων των ειδών και τύπων: από στάμνες και πιθάρια εως κρατήρες και αμφορείς. Αποκτώντας κατά αυτόν τον τρόπο μια εποπτεία όλου του φάσματος της κεραμεικής τέχνης αλλά και άλλων παραδοσιακών τεχνών.
Το σημαντικότερο σημείο στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα ήταν η καθαυτή δουλειά και δημιουργία από το πρωτογενές υλικό. Δημιουργήσαμε τα δικά μας έργα.  

Την  Παρασκευή 30/11/18 ομάδα μαθητών από το εργαστήριο Μαγειρικής του σχολείου μας επισκέφθηκε το μουσείο ΛΟΥΛΗ.  Στο ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΡΤΟΥ έγινε μια παρουσίαση της ιστορίας και της παράδοσης του πολιτισμού της διατροφής και της βιομηχανικής κληρονομιάς της διαδικασίας άλεσης στην Ελλάδα. Τα παιδιά  ενημερώθηκαν  για τα οφέλη της ισορροπημένης διατροφής.  Περιηγήθηκαν στο μουσείο, το οποίο περιλαμβάνει μια σημαντική συλλογή 500 σφραγίδων άρτου, διάφορα μηχανήματα και εξοπλισμό άλεσης από το 1894, λαϊκά εργαλεία, έγγραφα, φωτογραφίες και πολλά άλλα αντικείμενα που σχετίζονται με την επεξεργασία σιτηρών και την παρασκευή ψωμιού. Συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήρι, όπου ζύμωσαν και έψησαν ψωμί στον παραδοσιακό φούρνο. Επέστρεψαν γεμάτα εντυπώσεις και δώρα που απλόχερα χαρίζει πάντα το ΜΟΥΣΕΙΟ ΛΟΥΛΗ.

 

 

 

Την Τετάρτη 14/11/18 παρακολουθήσαμε την παράσταση «ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ» σε σκηνοθεσία της  Κάρμεν Ρουγγέρη, στο ΙΔΡΥΜΑ «ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗ» 
Η Αργοναυτική εκστρατεία αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους μύθους της ελληνικής αρχαιότητας, κατέχοντας την ίδια θέση με τα Ομηρικά έπη και τους άθλους του Ηρακλέους.  Σκοπός της Αργοναυτικής εκστρατείας ήταν να φέρουν στον βασιλιά Πελία το Χρυσόμαλλο δέρας από την Κολχίδα (Αία) η οποία βρισκόταν στη Μαύρη Θάλασσα. Μια εκτός από διδακτική, φαντασμαγορική παράσταση με ακούσματα και χορούς από τον πόντο!
 

Την Δευτέρα 19/11/18 ομάδα παιδιών από το ΕΕΕΕΚ Αγ. Δημητρίου επισκέφθηκε το ωδείο "Φίλιππος Νάκας" (Ιπποκράτους) για μια συνεδρία "Μουσικοθεραπείας".

Μέσα από την καθοδήγηση της μουσικοθεραπεύτριας Πελίνας Ευαγγέλου τα παιδιά εξωτερίκευσαν τα συναισθήματα τους. Με αυτόν τον τρόπο αναδύθηκαν κρυφές σκέψεις και βιώματα, τα οποία μετατράπηκαν σε τραγούδια. Δεδομένου ότι επρόκειτο για μια πρώτη συνεδρία μουσικοθεραπείας και μάλιστα ομαδική και όχι κατά πρόσωπον, παρόλαυτα ήταν μια μαγική, λυτρωτική εμπειρία. Επιπλέον τα παιδιά τραγούδησαν αγαπημένα τους μουσικά κομμάτια και συμμετείχαν με μουσικά όργανα.

 

 

 

  • Την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών στο Θησείο. Οι μαθητές μας είχαν τα ευκαιρία να συμμετέχουν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα γνωριμίας με το Αστεροσκοπείο. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ξενάγηση στο κτήριο Σίνα, στο οποίο εκτίθενται επιστημονικά όργανα του 19ου και 20ου αιώνα, ιστορικά τηλεσκόπια του Αστεροσκοπείου και εκπαιδευτικό αντίγραφο του Μηχανισμού των Αντικυθήρων. Ακολούθησε επίσκεψη στο λόφο της Πνύκας και ενημέρωση για τη λειτουργία του ιστορικού τηλεσκοπίου Δωρίδη. Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα και επέδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το περιεχόμενο του.

  •