Υλικό για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

e-me

pinakas_anakoinvsevn.jpg

.jpeg

 
111.jpg
 

Laboratory of Special Vocational Education of Agios Dimitrios

final.jpg

EWWR23-Eeeek & 1st Gymnasium of Agios Dimitrios "When Trash becomes Art"

appy.png

Πρόγραμμα κολύμβησης

swimming 2

Ενημέρωση Εκπαιδευτικών

ΟΛΜΕ,   ΕΛΜΕ Ν. ΑΘΗΝΑΣ
ΣΕΕΠΕΑΑ,   ΠΟΣΕΕΠΕΑ,  ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

94491801 105354947824085 4510004630494642176 n

Σχολικά Προγράμματα 2020-2021

    

a.jpg  easy_cook.jpg

168907299_451744279426995_4319178746079446406_n.jpg

European School Radio

  

Εικονική Επιχείρηση

EDUcatering LOGO-SMALL 3s logo  froutoekplikseis logo  

  logo-702x459.jpg  ela_snack.jpg

HUNGRY_MINDS_LOGO.jpg

comenius logo

one-team-logo

Easy cooking

Προσομοίωση πασχαλινού τραπεζιού  - ανάλυση έργου ( Γεύμα "Αρνάκι με πατάτες στον φούρνο") - εκπαιδευτικό σουπλά: Διατροφικό πιάτο

Μαγειρέψαμε αρνάκι με πατάτες στο φούρνο και φωτογραφίσαμε τα στάδια παρασκευής του γεύματος,

Στρώσαμε πασχαλινό τραπέζι και κάναμε αναπαράσταση της γιορτινής αυτής ημέρας

Με την βοήθεια του εκπαιδευτικού σουπλά, εξασκηθήκαμε στην σωστή κατανομή όλων των ομάδων τροφίμων στο πιάτο μας. Δώρο το εκπαιδευτικό σουπλά, στα παιδιά του εργαστηρίου Μαγειρικής από την ομάδα MedNutrition.

Περισσότερα στο μαθητικό μας ιτσολόγιο  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ EASY COOKING - Μαγειρεύω μόνος!

Στις 13-18 Απριλίου πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά το 10ο Μαθητικό Φεστιβάλ   https://www.digifest.info/index.php/el/, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο οποίο συμμετείχαν μαθητές από όλη την Ελλάδα και Ομογένεια.

Το ΕΕΕΕΚ Αγίου Δημητρίου συμμετείχε με 3 ψηφιακά έργα τα οποία δημιουργήθηκαν σε συνεργασία των εργαστηρίων Πληροφορικής και Μαγειρικής (σχολικής καφετέριας), υπό την καθοδήγηση και συντονισμό των εκπαιδευτικών Λάλου Γιώργου (πληροφορικής) και Πολιτίδου Έφης (μαγειρικής).
Στην διαδικτυακή παρουσίαση το Σάββατο 17/4/21 τα ψηφιακά έργα παρουσίασαν, ο μαθητής Κουμαριανός Γιώργος του Ε2 (μαγειρικής),  με την εκπαιδευτικό Πολιτίδου Έφη.
Τα έργα που παρουσιάσθηκαν:

1)  ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG)

 https://gardeningtherapists.blogspot.com/      https://easycookingtaskanalysis.blogspot.com/    
Στο πλαίσιο των προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων, κατασκευάσαμε ιστολόγια όπου καταχωρούμε τις δραστηριότητες των προγραμμάτων, εργασίες μαθητών, συνεργασίες με άλλα σχολεία, ενδιαφέροντα άρθρα, οικολογικές πρακτικές και εκπαιδευτικό υλικό.

2) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ FLIPBOOK  άλμπουμ φωτoγραφιών από δημιουργίες FOOD ART στο εργαστήριο Μαγειρικής

 https://flipbookpdf.net/web/site/d16a5dafcc754c6b2c626d19910c55c051225576202103.pdf.html
Επιλέξαμε τα πιο αγαπημένα μας έργα, τους δώσαμε έναν τίτλο και δημιουργήσαμε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο- συλλογής FOOD ART δημιουργιών.


3) ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΦΙΛΜ με την εφαρμογή  MOOVIE MAKER για την σχολική καφετέρια https://vimeo.com/539701053

Φωτογραφίσαμε στιγμές της καθημερινότητας στην σχολική μας καφετέρια, όπου εκπαιδεύονται οι μαθητές του ΕΕΕΕΚ στο service, την παρασκευή καφέδων και στις οικονομικές συναλλαγές. Στη συνέχεια με τη βοήθεια του moovie maker φτιάξαμε το βιντεάκι τρειλερ !
Συμμετείχαν οι μαθητές:
Από τα τμήματα Ε1 Ε2 Ε3 Δ Β1 μαγειρικής.
Μ.Μ., ΜΠ. Α., Ν. Λ., Π. Μ., Κ. Γ., ΜΠ. ΣΠ., Κ. Γ., Γ. Λ., ΠΡ. ΧΡ., ΑΝΔΡ. N., Π. Π., ΤΖ.  ΧΡ., Λ. ΣΤ., Μ. ΧΡ., Γ. Κ., Χ. Π., Ξ. Α., ΜΠ. Τ., Μ. ΤΖ..

_ψηφιακο.jpg

easycookingtaskanalysis.blogspot.com

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Μαθαίνω να μαγειρεύω μόνος με EASY COOKING»: Εφαρμογή της ανάλυσης έργου - Task Analysis στην υλοποίηση συνταγών.


Συμμετέχουν τα τμήματα Ε1,Ε2,Ε3,Γ, Β1,Δ μαγειρικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ: Πολιτίδου Έφη (διαιτολόγος-ψυχολόγος), Σερέτης Κώστας (Κοινωνιολόγος), Σουρή Ελευθερία (εργοθεραπεύτρια).
Υποστήριξη από την τεχνολόγο τροφίμων Παληαμπέλου Σαββούλα


Το EASY COOKING αποτελεί μια πρακτική «απλοποίησης» συνταγών, που αναδείχτηκε μέσα από πρόγραμμα ERASMUS.
Αρχικά αποφασίζουμε το γεύμα που θα μαγειρέψουμε, οργανώνουμε τα ψώνια για τα υλικά που θα χρειαστούμε και στοιχειοθετείται η ανάλυση έργου, δηλαδή η διαδικασία βήμα-βήμα. Τα παιδιά συνοδευόμενα από την εργοθεραπεύτρια πηγαίνουν στο κοντινό super market να ψωνίσουν τα υλικά. Κάθε μήνα παρασκευάζονται τουλάχιστον 2 γεύματα και φωτογραφίζεται η διαδικασία.
Στη συνέχεια με την συμβολή της εκπαιδευτικού-διαιτολόγου γίνεται ανάλυση και θρεπτική αξιολόγηση του γεύματος και συζητούνται θέματα υγιεινής διατροφής, επιλογής και επεξεργασίας τροφίμων.
Μετά την παρασκευή των γευμάτων καλούνται επιλεγμένες ομάδες παιδιών να γευματίσουν μαζί. Ο εκπαιδευτικός κοινωνικής αγωγής μετά από την εκπαίδευση στο στρώσιμο και στήσιμο του τραπεζιού οργανώνει με τα παιδιά το γεύμα δίνοντας κάθε φορά διαφορετικό χαρακτήρα στο κοινωνικό γεγονός α) προσομοίωση ταβέρνας β) προσομοίωση δεξίωσης γ) προσομοίωση οικογενειακού γεύματος.
Τα παιδιά στη συνέχεια εκπαιδεύονται στο να αναρτούν, στο ειδικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό Blog του προγράμματος την ανάλυση έργου του γεύματος, φωτογραφίες και ενδιαφέροντα άρθρα. Περιηγηθείτε στο πρόγραμμα μας μέσα από το blog μας easycookingtaskanalysis.blogspot.com

Στόχοι Προγράμματος:

 Δημιουργία εγχειριδίου με οπτικοποιημένο εκπαιδευτικό υλικό για την αυτονόμηση των παιδιών στην παρασκευή των γευμάτων τους.
 Εκπαίδευση στην εκτέλεση μεσογειακών συνταγών με απώτερο στόχο την αυτονόμηση- αυτοεξυπηρέτηση
 Διατροφική ανάλυση και θρεπτική αξιολόγηση των γευμάτων μελέτη του ρόλου της Διατροφής στον αυτισμό
 Διατροφική αγωγή – κανόνες υγιεινής διατροφής
 Κοινωνικές δεξιότητες
 Εκπαίδευση στην πληροφορική μέσω της ενασχόλησης με το blog