Υλικό για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

e-me

pinakas_anakoinvsevn.jpg

.jpeg

 
111.jpg
 

Laboratory of Special Vocational Education of Agios Dimitrios

final.jpg

EWWR23-Eeeek & 1st Gymnasium of Agios Dimitrios "When Trash becomes Art"

appy.png

Πρόγραμμα κολύμβησης

swimming 2

Ενημέρωση Εκπαιδευτικών

ΟΛΜΕ,   ΕΛΜΕ Ν. ΑΘΗΝΑΣ
ΣΕΕΠΕΑΑ,   ΠΟΣΕΕΠΕΑ,  ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

94491801 105354947824085 4510004630494642176 n

Σχολικά Προγράμματα 2020-2021

    

a.jpg  easy_cook.jpg

168907299_451744279426995_4319178746079446406_n.jpg

European School Radio

  

Εικονική Επιχείρηση

EDUcatering LOGO-SMALL 3s logo  froutoekplikseis logo  

  logo-702x459.jpg  ela_snack.jpg

HUNGRY_MINDS_LOGO.jpg

comenius logo

one-team-logo

H πρακτική του εργαστηρίου μαγειρικής στο Rock Food εξελίσσεται ομαλά, με τον εκπαιδευόμενό μας να εξασκείται σε δεξιότητες που καλλιεργούνται από την αρχή του προγράμματος, όπως η παρασκευή ροφημάτων και το σερβίρισμα. Επιπρόσθετα αυτή τη φορά είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί σχετικά με την ποικιλία των σφολιατοειδών, την επιλογή του τρόπου σερβιρίσματος αυτών κατά περίπτωση, αλλά και την κοπή της πίτσας σε μερίδες με ασφάλεια και ακρίβεια.

Οι μαθητές/τριες του Εργαστηρίου Κεραμικής, ανέλαβαν τη δημιουργία 170 χρυσών μεταλλίων που θα απονεμηθούν στους συμμετέχοντες της 9ης Ημέρας Άθλησης.

Στιγμιότυπα πρακτικής εργαστηρίου μαγειρικής
Η πρακτική του εργαστηρίου μαγειρικής στο Rock Food συνεχίζεται, με τον εκπαιδευόμενό μας αυτή την εβδομάδα να εξασκείται σε εντοπισμένες δεξιότητες σχετικές με την παρασκευή ροφημάτων και το σέρβις. Έτσι, πέραν του σερβιρίσματος σφολιατοειδών, ενεπλάκη και στην ολοκλήρωση μιας συναλλαγής με την υποστήριξη του προσωπικού του καταστήματος, αφού πρώτα εντρύφησε στη ρύθμιση της ποσότητας των υλικών στη δοσολογία των ροφημάτων (μέγεθος κουταλιάς) και του πάγου στο κρύωμα του φρέντο, καθώς επίσης την ασφαλή διαχείριση του διακόπτη υγραερίου στο γκαζάκι.

Μια ποικιλία δραστηριοτήτων απασχόλησε την εκπαιδευόμενη του εργαστηρίου κεραμικής του σχολείου μας στην πιο πρόσφατη επίσκεψη της στο 'εργαστήρι του πηλού" όπου υλοποιεί την πρακτική της άσκηση. Ειδικότερα, πάντα υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση της υπεύθυνης και του προσωπικού του χώρου, μετέφερε τεμάχια πηλού και κεραμικά αντικείμενα στις προβλεπόμενες θέσεις για χρήση και στέγνωμα, έσπασε άχρηστα πλακίδια, ταξινόμησε ψηφίδες, φινίρισε κατασκευές, καθώς επίσης συμμετείχε στη χρήση της φυλιέρας και τον καθαρισμό του χώρου.

Στις 11/03/2024, ημέρα Δευτέρα πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη βιωματικού χαρακτήρα στο Μουσείο Αφής του Φάρου Τυφλών Ελλάδας από ομάδα μαθητών/τριών του σχολείου μας.Στόχος του βιωματικού εργαστηρίου ήταν η ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των μαθητών/τριών σε θέματα οπτικής αναπηρίας, αλλά και η μοναδική εμπειρία άμεσης και δημιουργικής επαφής τους με τα εκθέματα του μουσείου και άρα με την τέχνη και τον πολιτισμό, μέσω της αίσθησης της αφής. Η λεκτική περιγραφή, με τη χρήση μάσκας και το κλείσιμο των ματιών κατά τη διάρκεια των διαδραστικών εκπαιδευτικών παιχνιδιών έδωσαν στα παιδιά σημαντικές πληροφορίες για την καθημερινότητα, τις δυνατότητες και δυσκολίες των ατόμων με οπτική αναπηρία και συνέβαλαν στην καλλιέργεια των εννοιών αποδοχής της διαφορετικότητας και συμπερίληψης. Επιπλέον, μέσα από τις βιωματικές αυτές δραστηριότητες γνώρισαν τους κανόνες ‘πώς να οδηγούν ένα τυφλό, παρακινήθηκαν να ψηλαφίσουν τα εκθέματα και ήρθαν σε επαφή με το σύστημα γραφής Braille. Ήταν μια εκπληκτική εμπειρία για τους μαθητές/τριες που συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Μουσείου Αφής.

Συνοδοί:
κος Μυρόγιαννης Παναγιώτης, κα Μπρίνια Ελένη, κα Σαλτερή Βασιλική